понеделник, 28 септември 2009 г.

семейна идилия-1част

хопа, тропа шикалка-няма сватба никаква. Сватбата отдавна мина, днеска гледаме се ний накриво.Ти отново си красива, аз пък сигурен,стабилен. Ние двама в пътя бродим, но за страсти даже и не спорим. Всеки иска сал да е спокоен-ех любима сипи по ракия.Хайде мило, давай телефона с приятели да се сбереме и китарата в ръце си да поема. Пак ще има песни танци, само да не ти се взирам, а ти на мене да не ми придиряш. Думи кат "обичам те" отдавна не изричаме, колко смях сега набра ме само като споменах я. Дом, парици, деца, внуци, кому е нужно нещо друго. Бегай бързо ти на работа, аз каляската ще стегна и и аз ще те последвам.В живота туй ни стига нека вятър като има, ний на сухо да се сврем, а кат глад е вън-масата у нас да е отрупана. Ех съпруго давай бързо ти ракия, че направо свят ми се завива. Кат те видя пак до мен, мале...айде сипвай. Тя пък мисли си с плам, ах ти гад проклета, пак пиян ще спиш до мен, стаята ще умиришеш, а за мене кат жена от сой даже няма да се сетиш.Ех наливай де жена, вече вън се съмва, почти изтрезнях. Мале пък живот живеем, кой ли няма да ни завидее. сипвай, сипвай не с капкомера, стига гледа ме под вежди. Утре пак в полето с тебе, нивата семейна ще си жънем.Хайде сядай със салата, малии спря ми чак дъха.Ех съпруго, дай китара стига мръщи се, не става. Знаеш че за друго мисля, ти пък в спалнята надничаш. Бих отишъл там с друга, ама секс и обич мале пак смеха напуши ма. Чекай ще запаля аз цигара, въх па люта таз ракия дето я изкара. Кажи мило ти сега, кво те мъчи вечерта. Пусни филма, новините, ох пантофите затрих си. Леле май напих се. Айде днеска пак пиян съм, утре ти сърдита.Днеска аз ще лягам първи, ти пък утре рано очи си затвори си.Лека нощ любима моя, аз с мислите си свой и с таз пияна глава.....мале , леле, как пак се насвятках.

Няма коментари:

Публикуване на коментар