понеделник, 28 септември 2009 г.

здрасти и в новия ден и от мен

Хубав ден е днес, хеййй хей и на теб здравей.Значи да ти кажа, страшно хубав ден е днес-не бе не се плаши, като пиша страшно, чети го страхотно. Та да ти разправям, станах много рано...мале станах ази, мигар пък легах си. В 5 часа да ти разправям , значи, тилифона звънна, мале есемеси. Викам, оле кой ли в тоз час за мене се моли. Писахме ги 2 ли 3 ли,фенка се оказа. К`во да ти разправям, мъж на легло чака тя на мен да обяснява, викам "Убу , душко и аз теб те аресвам, ма нека се съмне, па ще си довършим." Аз там да ти кажа, даже не съм почвала, ма щом толко си пада и към мен я тегли, нема й са дръвчим, внимание всякак ще й обърнем.И така, значи-час ли два ли три ли, нещо там съм спала, часовника звънна, хайде нов ден почна. Мани че той нов е, седмицата също. Е ще да я бутам, ама нека първо-кафенцето, душа, скайпа, тИлИфона, още едно кайвенце и хайде вече вънка. Скоквам на каляската си малка, пляс с камшиче да са сетят, пустите конете. И за тях щи кажа, мале убавиня, бели са кат сняг те, ама първи, хей глупости не мисли.Скачам ази значи меткам се към принца, той ученик е , такова, трябва да се прибира-няма начин. После бърз обядец, пак с кафе и кола, малко домашни и хайде....ми да де по задачи. То ден в разгара, но ако нещо не смогна, за утре ще остане. Значи почвам ги ази (по книгата домовата)-лекари и адвокати, инженери, професори, феновете мисля за накрая, ама ако те пък план си имат, е някак в графика си ще ги ръгна.Туй то плана е готов, нов ден - нов късмет. Вчера някак лошо беше, ама к`во пък днес е днеска. Хайде бягам и от тук сега, пък довечара ще видим, може вън да пием по едно, може и в нета да се мерна. Знае ли човек-ми НЕ, кой ти обещава после. Чао и хубав ден и на теб,драго ми е че от тука мина.


Няма коментари:

Публикуване на коментар