вторник, 17 ноември 2009 г.

Красотата съвсем не е достатъчна

Не може да не сте виждали в реалния живот двойки приличащи на "Красавицата и звяра"(съвсем не е задължително да е в точно този вариант, може и Красавец и Звяр). Има какви ли не двойки, които когато срещнем чуваме, мислим или просто някой, някога си е задавал въпроса "Какво намира той/тя в нея/него? Не се ли виждат как изглеждат един до друг" и все пак......
Все пак, онзи с красивото лице от двамата, с прекрасната стойка, ако щете дори и с положението в живота гледа своята половинка сякаш е Мис свят, с възхищение и любов.....
Ето на, май стигнах и до разковничето-ЛЮБОВ!
Аз не знам какво е да си красив, често приятели са ме чували да казвам"Ге харесвам красиви мъже.......не, не искам да обидя мъжете имали неблагоразумието да спрат погледа си над мен и да позволят на сърцето им да трепне при вида ми ВЪПРЕКИ, но още вярвам, че жената трябва да е красивата в двойката(тя носи красота, той-сила), ала уви.....".
За да се получи при мен този синхрон, мъжът до мен трябва да е по-зле и от Звяра, ала хората казват, че любовта била сляпа.....
Никой в този живот не върви с гаранционна карта, никога решавайки че животът ти занапред ще е с някой не може да ти гарантира колко е това ЗАНАПРЕД. Това, че някой, някога ще си вземе красива жена за престиж пред хората, не може да гарантира, че няма да й се изневери и то с доста по-грозна жена...просто сърцето очи няма, то е само мускул, който работи с една течност наречена кръв, не е естет, не можеш да му обясниш, че трябва да обича, да изпраща към мозъка сигнали само при наличието на красота в човека пред теб, не можеш да му наредиш въпреки всички логични причини, като семейно положение, думите на хората, разни видове материални интереси за кого да пулсира в по-учестен такт.
Красотата не е достатъчна- тя често помага за толкова много неща, но от сълзи не може да те спаси(колко често и красивити плачат от болка и самота), не може да накара точно онзи който обичаме да сънува нашия(вашия) красив лик-вместо онзи на грозната жена, неразбираемо защо увладяла чувствата на грешника.
Красотата.......еххххх.......както се казва в математиката е "НЕОБХОДИМО, НО НЕДОСТАТЪЧНО УСЛОВИЕ"

П.П. Самият факт, че дори аз съм срещала любов в погледа на хора (колкото и да не ми се е вярвало в онзи миг) преминавали километри, само за да са до мен Звяра няколко часа, не за цял живот стига за доказване на моята теорема.

2 коментара:

  1. Е Дес любовта не търси красота, тя си търси Дом! / Аз съм Руми /

    ОтговорИзтриване
  2. понякога си има дом но остава да живее в златната си клетка, защото.........понеже, поради. Красотата.....тя е само за пред хората, оправдание за наши постъпки но не е ли вътре в нас няма шанс

    ОтговорИзтриване