петък, 27 ноември 2009 г.

СОЛЕНО ИЛИ ГОРЧИВО, КАФЕТО С ЛЮБОВ ДА ИЗПИЕМ


03 Април 2008


Публикувано е преди пичти две години, прочетох го днес и.......ами твърде много неща исках да напиша под поста, затова си позволих просто да пусна тема в моя блог.

Преди почти година, аз самата пих такова кафе........не, ние не сложихме сол в чашите си, ала уви.......нашето се оказа след време солено.

Имахме си наша игра, аз не исках да казвам думите "ОБИЧАМ ТЕ", които влудяваха ума и сърцето ми, стисках ги зад зъби, но на 10 премълчани , на 11 тия път го прошепвах бързичко и възможно най-тихо, с надежда навярно човекът до мен да не ги чуе.

Често той се шегуваше с мен, кръсти всеки подобен трепет с число 11 и не спирай да ми го повтаряш имам нужда да чувам твоето обичам те.

Отнесъх се отново, но в онази наша първа среща, той не можа да отрони и дума, единствено с пръсти показваше два палеца значещи 11 нашето скрито обичам те.

Мина време в писма и поезия, много 11-тки и обяснения в любов, много мечти и блянове, обещания и планове как да разцъфне във времето тази любов.

Днес ний не шептиме "Обичам те", днес кафето отново го пия горчиво, а той предполагам с два подсладителя, но нещо започнало с лъжа преди мен сега е негов фар сред морето(както наричаше мен), а аз кораба, който плава и не бива дори на ум да изрича тези думи или числа с разни там единици.

Та кафето със сол, ако ще е основа съвместен живот, без лъжи, с обич и доверие.......ами нека, вместо една лъжа, която да доразвиват людете във времето, накрая да употребят просто за гилотина на човек и на чувства.

Щом можеш живей с лъжа, аз кафето горчиво допивам и с вдигната глава и откровенна към себе си, чувствата и живота напред и сама мога да крача, уверена и знаеща посоката.


П.П. ВСЯКА ПРИЛИКА С ДЕЙСТВИТЕЛНИ ЛИЦА И СЪБИТИЯ Е НЕВОЛНА И СЛУЧАЙНА. ПРОСТО pozitivnoto.info ТАКА МЕ УНЕСЕ ТОЗ ПЪТ


Няма коментари:

Публикуване на коментар