понеделник, 28 декември 2009 г.

Грег-твоята кожа

Понеже всички се разписаха из блоговете си по една тема, а аз пряко бях замесена, реших и аз да напиша два реда, с минимум емоции и да затворя тази страница веднъж и завинаги.

Първо само по темата:

Имаше човече, ходеше из един сайт и протестираше срещу спама, срещу жените, обиждаше и хулеше безразборно........ФАКТИ!

Аз няма да цитирам, кой, какво казал и какво му било отговорено, тъй като някой вече го стори. Направи го с "благородната" идея да прочисти сайта от просташките прояви на онова човече, за което споменах ето тук много умело взети цитати от тук и от там, но аз няма да ги коментирам(аз когато е трябвало съм отговорила на който е трябвало), питам онова анонимно създание с новия си блог и още по-новия си ник в svejo.net:

защо сега?



Защо когато сте чели тези неща не се намесихте, защо не подадахте сигнал до админите или не застанахте срещу тази простащина а сега, когато ..........ще стигна и до това когато.



Против изнасянето на лични неща от скайп съм, но понеже всички тук сме приятели аз ще вмъкна един цитат и ще застана срещу своите разбирания, споделяйки какво ми се случваше, тогава, когато някой водеше война срещу простотията на Грег. Писа ми една друга особа в скайп, първите й думи бяха:

-аз мисля че тоя достатъчно ни е обидил за да направим коалиция за негово съжаление

не искаш ли да му държим топките

хах

Моите отговори бяха много, агитацията бе дълга, но и доста глуповато направена, та искам да отговоря в колкото може по-сбит и ясен вид на тази особа отново и на мислещите(ако могат да мислят) никове кат нея:



НИЧИЙ ТОПКИ НЕ ИСКАМ, НЕ СЕ КОАЛИРАМ С НИКОЙ, ЗАПАЗВАМ ПРАВОТО СИ НА МНЕНИЕ И КОГАТО НЯКОЙ НЕ Е ПРАВ ИЛИ Е ДА ЗАСТАНА СРЕЩУ ИЛИ ДО НЕГО НЕЗАВИСИМО КАК Е ПОСТЪПВАЛ ИЛИ ЩЕ ПОСТЪПИ ТОЙ ВЪВ ВРЕМЕТО.

ЗАПАЗВАМ ПРАВОТО СИ ДА МИСЛЯ!

ЗАПАЗВАМ ПРАВОТО СИ ДА СЪМ ЧОВЕК!

ЗАПАЗВАМ ПРАВОТО СИ ДА СЪМ АЗ И ДА НЕ БЪДА ЧАСТ ОТ СТАДОТО, САМО ЗАЩОТО НА НЯКОГО ТОВА Е УГОДНО.

ЗАПАЗВАМ ПРАВОТО СИ ДА ПРОЩАВАМ

ЗАПАЗВАМ ПРАВОТО СИ КОГАТО НЯКОЙ СЕ ДЪРЖИ НЕ КАКТО МИ Е УГОДНО В ИНТЕРНЕТА ПРОСТРАНСТВОТО, КЪДЕТО ВЛИЗАТ И МОЕТО И ВАШИТЕ ДЕЦА, ДА НАПРАВЯ ВСИЧКО ЗА ДА СПРА ТОВА, ЗА ДА ОСТАВЯ НА СИНА СИ ЕДНО КОЛКОТО МОЖЕ ПО-ЧИСТО МЯСТО И ДА НЕ СЕ СРАМУВАМ ОТ ПОСТЪПКИТЕ ИЛИ ИЗКАЗА СИ ТАМ







Една прекрасна жена написа това и аз понеже не мога да пиша и отговарям с малко думи, ти вмъквам този отговор тук, мило момиче от морето:



Добър ден и от мен!Сав, обичам те и все по-невиртуално.Аз и ти пряко сме засегнати от тази помия и грозното не иде от постъпките и/или живота на Грег, а от това че някои видяха неговите, след като решиха че може да имат интерес да защитят една особа и да всеят раздор в един наистина прекрасен до скоро сайт с едни невероятни хора.Празнични дни са, дори политиците ни в това време играят на доброта и състрадание. Нашите многолики дружки тук -НЕ.Факт е че в това време наше човешко задължение бе да сме добри, да се забавляваме и да състрадателни, уви то не се отдава на всеки.







Писала съм много за интернет и мястото му в нашия живот. Затова сега няма да се отнасям отново в това.Животът тук е лесен-има копчета и бутончета "изключи" "спри" т.нар. shutdown . Имаме право да избираме какви да бъдем-добри, анонимни,открити,мили,зли,лоши,.......

Всякакви можем да бъдем, избора е наш. Нека не се залъгваме-каквито сме без тези аватарчета и никове в живота, рано или късно и в нета сме такива........или напротив. За някои дето в живота не може да е какъвто иска, в нета може да е.....всеки сам решава.

Аз война не водя, казвам за последно:

-Грег, човече начина ти да върнеш СТАРОТО СВЕЖО не бе правилния, човек не бива да се държи никога и с никой по този начин......но ти знаеш това. Ти си прекрасен човек, когато искаш това и все повече ни убеждаваш и в свежо, че е така, НО ПРОМЕНИШ ЛИ СЕ ПАК, СТАНЕШ ЛИ ЗЛОБНОТО ЧОВЕЧЕ ИСКАЩО СЪС СИЛА ДА СИ ВРЪЩА НЕЩО, ПЪРВА ЩЕ СЪМ СРЕЩУ..........НЕ СРЕЩУ ТЕБ А СРЕЩУ НАЧИНА ТИ



-Човечетата с войните-Живота и така ни поднася всеки ден онова дет е закачено за същите тези топки, отказвам в интернет да водя войни. Тук съм за да срещам добри хора, за да се разтоварвам и забавлявам и когато това не се получава запазвам правото си да ползвям онова копче shutdown .



Весели празници желая на всички, весело посрещане на новата година, миналото не се връща, но днес се кове бъдещето. Нека сме добри, ако искаме да бъдат с нас такива.

1 коментар:

  1. Деси,понеже и тук съм "замесена" :)),не мога да не взема отношение и да дам своето мнение.Всъщност то е едно огромно ОДОБРЕНИЕ на всяко едно твое изречение и апел за новото Свежо и коректни,позитивни и разумни диалози или спорове по темите.Защото сме различни и всеки има право на лично мнение и позиция по дадена тема.Но нека го направим по човешки и разумно,честно и открито,а не подмолно и многониково задкулисно .
    И в този ред на мисли,мерси за признанието-симпатиите са взаимни!:)

    ОтговорИзтриване