събота, 6 март 2010 г.

Истински приятел


Истински приятел


Едно момиче попитало едно момче дали е хубава.

И той казал .... “не”.

Тя го попитала дали той би искал да бъде с нея завинаги...

И той казал “не”.

Тогава тя го попитала дали ако си тръгне, той би плакал,

а той отново отговорил с “не”.

Това й било достатъчно.

Като си тръгвала, сълзи се стичали по лицето й.

Момчето я хванало за ръката и казало:

Ти не си хубава, ти си красива.Аз не искам да бъда с теб завинаги. Аз имам НУЖДА да бъда с теб завинаги. И няма да плача, ако ти си тръгнеш,... а ще умра...

Така че сега ще ти кажа: Харесвам те заради това, което означаваш за мен - истински приятел и ако не получа това обратно, ще разбера твоя намек.

Помни:

Добрият приятел ще те измъкне от затвора... А истинският приятел ще стои до теб и ще ти повтаря: НИЕ я оплескахме...

Прочети всичко до последното изречение И не пропускай редове.


- Научих..., че животът е като тоалетна хартия. Колкото по свършва, толкова по-бързо се върти рулото.

- Научих..., че трябва да сме благодарни, Че Господ не ни дава всичко, което поискаме.

- Научих..., че парите не ти купуват класа.

- Научих..., че онези малки неща, които се случват всеки ден, правят живота толкова вълнуващ.

- Научих..., че под всяка твърда черупка, се крие някой, който иска да бъде ценен и обичан.

- Научих..., че Господ не е сътворил света за един ден, тогава какво ме кара да мисля, че аз мога.

- Научих..., че ако не обръщаш внимание на фактите, това не ги променя.

- Научих..., че ако възнамеряваш да си оправиш сметките с някого, само ще му позволиш да продължи да те наранява.

- Научих..., че любовта, а не времето, лекува всички рани.

- Научих..., че най-лесният начин да израсна като човек е да се обградя с хора, които са по-умни от мен.

- Научих..., че всеки, когото срещаш, заслужава да бъде поздравяван с усмивка.

- Научих..., че никой не е идеален, докато не се влюбиш в него.

- Научих..., че животът е корав, но аз съм по-корав.

- Научих..., че възможностите никога не се пропиляват.

- Някой ще се възползва от тези, които ти си пропуснал.

- Научих..., че ако таиш горчивина, Щастието ще отиде другаде.

- Научих..., че бих дал всичко да можех да кажа на онези, които обичам, че ги обичам още.


източник: НЕТ

4 коментара:

  1. Деси,честит осми март!Бъди нвинаги усмихната и най-обичаната жена на света

    ОтговорИзтриване
  2. Пиленце,чула си мислите ми.Много ми липсваше и се надявах някъде да се засечем.Хубав празник, миличко

    ОтговорИзтриване
  3. За какво са приятелите,ако не се намират точно тогава,когато имат нужда един от друг

    ОтговорИзтриване